Previous slide
Next slide

تندیس بلورین تعالی به پتروشیمی خراسان رسید

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی بر اساس ویرایش جدید مدل بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (2020:EFQM) با شعار رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تامین به ایستگاه پایانی خود رسید و در مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ طی مراسمی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما از برترین‌های این صنعت در رشد و ارتقا زنجیره ارزش در زمینه تعالی‌سازمانی در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

درباره ما بدانيد

شركت سهامی پتروشيمی خراسان، بزرگترين مركز توليد محصولات شيميايی شمال و شمال شرق كشـور، در ارديبهشـت سال 1371 در بجنورد، مركز استان خراسـان شمالی تأسيس و از خرداد 1375 با آغـاز فعاليت‌هاي بهره‌برداری در ليست بنگاههای صنعتی و توليدی كشور قرار گرفت.

اين مجتمع با بهره‌گيری از آخرين متدهاي علمی و تكنولوژيك و با تركيبی از نيروی انسانـی جوان، متخصص و كارآمد از نخستين روزهاي بهره‌برداری نيل به اصل خودكفايی را به عنوان هدف غايی در امـر توليد سرلوحـه كار خود قرار داد. پايبندی به اين تفكر و دستيابی به ايده‌آل‌های آن، بويژه در سال‌های اخير از مجتمع پتروشيمی خراسان چهره‌ای مقبول و مطرح در سطوح ملی و فرا ملی ترسيم نموده است.

ترکیب سهامداران

سهامداران پتروشیمی خراسان شامل شرکت های بزرگی مانند : شركت سرمايه‌گذاری نفت و گاز پتروشيمی تامين، شركت پترو فرهنگ، شركت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان، شركت سرمايه گذاری آتيه صبا، شرکت پتروشیمی فن‌آوران و ساير سهامداران می‌باشد. این ترکیبی از سهامداران، به پتروشیمی خراسان کمک کرده است تا با تلاش مستمر و کارآمد، به توسعه و رشد در زمینه صنعت پتروشیمی در کشور کمک کند.

۴۳.۱۵ ٪

No Data Found

شركت سرمايه‌گذاری نفت و گاز پتروشيمی تامين

۱۹ ٪

No Data Found

شركت پترو فرهنگ

۱۳.۲۴ ٪

No Data Found

شركت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان

۱۰.۱۷ ٪

No Data Found

شركت سرمايه گذاری آتيه صبا

۱.۱۴ ٪

No Data Found

شرکت پتروشیمی فن‌آوران

۱۳.۳۱ ٪

No Data Found

ساير سهامداران

گواهینامه ها و افتخارات

با توجه به اینکه پتروشیمی خراسان در طول سال‌های اخیر به دلیل تلاش مستمر و کارآمد در زمینه تولید محصولات پتروشیمی، توانسته است موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد، به عنوان مثال می‌توان به رسیدن به رکورد تولید پلی اتیلن در ماه‌های اخیر اشاره کرد. همچنین پتروشیمی خراسان در سال‌های اخیر توانسته است با افزایش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی، به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کند. به طور کلی، دستاوردهای بسیاری که پتروشیمی خراسان به دست آورده است، نشان دهنده تلاش‌های مستمر و موثر این شرکت در جهت توسعه صنعت پتروشیمی در کشور می‌باشد.