روابط عمومی پتروشیمی خراسان جوایز جشنواره امتداد را درو کرد

مدیر روابط عمومی پتروشیمی خراسان صبح امروز با کسب ۷ جایزه در آیین اختتامیه جشنواره #مدیران_برتر_روابط_عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به مقام برترین مدیر روابط عمومی وزارتخانه نائل آمد.

متن کامل خبر

مهندس ابوالفضل نیکبخت ۴ بار برای اخذ تندیس زرین در رشته‌های شبکه‌های اجتماعی، مستندسازی رویداد، پیوست رسانه ای و عکس و ۳ بار برای اخذ مقام دوم در رشته های انتشارات، تبلیغات و تولید محتوای رسانه ای، بر روی سن رفت و در حضور دکتر خلج رییس شورای اطلاع رسانی دولت و معاونین وزارت تعاون و کار تجلیل شد.

 

جشنواره مدیران برتر روابط عمومی‌ها (امتداد) با مشارکت حدود ۱۰۰۰ اداره روابط عمومی در سطح سازمان ها، شرکتها، موسسات، بانک ها و دستگاههای ستادی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و روابط عمومی پتروشیمی خراسان حایز ۷ رتبه برتر شد که از این حیث بی نظیر بود.

 

ابوالفضل نیکبخت که ریاست انجمن روابط عمومی ایران در استان خراسان شمالی را نیز برعهده دارد در این باره گفت: این موفقیت بزرگ را مدیون حمایت های بی شائبه #مهندس_حسنی مدیرعامل محترم پتروشیمی خراسان، تلاشهای تخصصی و شبانه روزی همکارانم در اداره روابط عمومی و همکاری صمیمانه سایر بخش های مختلف شرکت هستیم.

 

نیکبخت ادامه داد: ما در روابط عمومی همواره سعی کرده ایم به بهترین وجه ممکن با بهره‌گیری از تجهیزات روز دستاوردهای سایر بخشهای شرکت معظم و فاخر پتروشیمی خراسان را بیان کنیم و به خود می بالیم که برای چنین مجموعه موفقی کار می کنیم.

 

وی افزود: پتروشیمی خراسان طی یکسال اخیر جوایز مهم و افتخارات بی نظیری را اخذ کرده و همواره بر مدار تعالی بوده است.